HOMEOPATİ

homeopati

Homeopati 18. Yüzyılda Alman Dr. Samuel Hahnemann tarafından bulunan ve vücudun kendini bütünüyle doğal yöntemlerle iyileştirmesine yardım eden bir alternatif tıp tedavi sistemidir. Fiziksel, zihinsel, ruhsal ve duygusal hastalıkları etkili bir şekilde tedavi eder.

Homeopatinin temel ilkesi “benzeri benzer ile tedavi etme” ilkesidir. Her insanın kendine has bir vücudu ve sağlık durumu olduğundan aynı hastalığa her birey farklı tepki gösterir. Homeopati, “hastalık yoktur, hasta vardır” yaklaşımı ile homeopati tedavisi görenlere özgü uygulanır.

Homeopati özünde bir enerji tedavisidir. Vücuda ihtiyacı olduğu türdeki enerjiyi yükleyerek onun iyileşme kapasitesini arttırır ve genişletir. Batı tıbbi tedavilerin aksine bu şifa yöntemi hastaya hiçbir zarar vermeden uygulanır, yan etkisi yoktur ve olabildiğinde kısa sürer.

HOMEOPATİ BELİRTİLERİ

Homeopati belirtileri, hastalık ile vücutta oluşan değişiklikler olarak belirtilebilir.

HOMEOPATİ TEDAVİSİ

homopati tedavisi

Öksürüğü gidermek, ateş düşürmek, ağrıyı kesmek gibi belirtileri klasik tıp alanında olduğu gibi bastırmaz, tedavi eder. Homeopati bireye özel ve bütüncül bir tedavidir. Doktor Oswal’ın hazırladığı homeopatik ilaçlar çığır açıcı sonuçlar elde eden Farmakope onaylı bitkisel homeopatik ilaçların ve biyokimyasal tuzların eşsiz bir kombinasyondur. Homeopatik ilaçların iyileştirme süreci aynen hastalıkların kendiliğinden iyileşmesi gibidir. Hastanın yaşam gücünü uyarır ve dengeler. Böylelikle hastalık belirtileri baskılanmadan ortadan kaldırılır, zaman ilerledikçe hasta tamamen iyileşir. Homeopati her türlü fiziksel ve zihinsel rahatsızlıklarda, ciddi kronik hastalıklarda ve modern tıbbın çaresiz kaldığı her türlü hastalıkta başarıyla uygulanmakta ve bu başarı bilimsel olarak kanıtlanabilmektedir.

Homeopati tedavisindeki amaç, hastaya zarar vermeden güvenilir bir yol ile hastalığı tamamıyla iyileştirmektir.

Homeopati (Homeopathy) hakkında ayrıntılı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz. Tüm sorularını ve başvurularınız için;

Email: bilgi@droswaltr.com

Telefon: 0(284) 214 28 63

Homeopati Mucizesi

19. yüzyılda Samuel Hahnemann tarafından geliştirilen bir tedavi yöntemi olan homeopati günümüz alternatif tıp uygulamalarının önde gelenlerinden biridir. Aşı tedavisinin bulunmasına kaynak teşkil eden bu tedavi yöntemi hastalığın eser miktarlarda hastaya verilmesinin onu iyileştirmesi şeklinde tanımlanacak bir yöntem izler. Günümüz tıbbi ilaçların kullanımı vücudun ilgili hastalık karşısında yetersiz kaldığı düşüncesinden ileri gelerek tasarlanır. Örneğin vücutta, karaciğerde oluşan bir virüse,karaciğerin veyahut da vücudun tamamının bir çözüm üretmeyeceğini bu yüzden laboratuar ortamında üretilmiş bir savaşçının vücudun içine alınarak sorunu çözmesi söz konusudur.

Hanemann öncülüğündeki homeopati savunucularının katiyen karşı çıktıkları bir olgudur bu! Onlara göre insan bünyesi doğru müdahaleler uygulandığında hemen her hastalıkla mücadele edebilir. İlgili örnekte karaciğerde oluşan virüsün dışarıdan alınan destek ile ortadan kaldırılmasına gerek yoktur. İlgili hastalığa yol açan virüsün az bir miktarının alınması, bunun da yüzlerce kez seyreltildikten sonra vücuda verilmesi, onun ilgili hastalıkla savaşabilmesine imkan tanır. Düzenli olarak alınan bu virüsler vücudun her seferinde daha etkili çözümler üretmesini sağlayacağı fikrinden hareketle mikroorganizmaların gücüne güvenen homeopati savunucuları belli bir noktadan hastalığın ilk anındaki karaciğerdeki virüs şikayeti de ortadan kalkacaktır, derler. Çünkü vücut eser miktarda alınan virüslerle savaşmayı öğrenmiş ve kendini hastalığı yenebileceği noktaya kadar geliştirmiştir. Bu bir konuyu öğrenirken kolay sorulardan başlanması ve her seferinde biraz daha zorlaştırılarak sonucunda en zor soruların dahi çözülebilmesi şeklinde ifade edilebilir.

Homeopati Tedavisinin Uygulanması

Alternatif tıbbın en radikal önerilerinden biri olan homeopati, tedavi sürecinde de radikal yöntemleri ortaya koymaktadır. Bu minvalde tedavi için yapılan ilk görüşmede homeopatların sorduğu spesifik sorular, tedaviyi ilk alanlar tarafından yadsınabilir. Kendinizle olduğu kadar, çevrenizdekiler ve ailenizle olan ilişkinize ve onların hastalıklarına kadar çok geniş bir alana yayılan bu sorulara vereceğiniz cevaplar alacağınız tedaviyi de doğrudan etkileyecek. Bu noktada belirtmek gerekir ki size göre önemsiz gelen hususları kesinlikle atlamamalı, bunları homeopatınıza belirtmeniz gerekmektedir. Aksi taktirde verilen tedavi değişebilecek bu da başarı şansını ortadan kaldıracaktır. Homeopat aldığı cevaplara göre sahip olduğu 3000’e yakın homeopati tedavisinden birini seçecek ve sizlere yuvarlak haplar verecektir. Dil altına atarak kullanacağınız bu haplar belirli bir zaman süreci içerisinde etkisini gösterecek ve hastalığı ortadan kaldıracaktır. Bu noktada şunu da belirtmek gerekir ki; tedavi süresince nane içeren maddelerin kullanımı, dişlerin fırçalanması ve kahve gibi hapların etkisini ortadan kaldıracak ağır içeceklerin kullanılması kesinlikle yasaktır.

Homeopati Tedavi Sürecinde Yaşananlar

Homeopati tedavisini ilk uygulayan biriyseniz bilmeniz gereken çok önemli birkaç husus var.Öncelikle bu tedavi yönteminde kullanılan ilaçların yan etkileri yok kabul edilmektedir. Dolayısıyla kullandığınız ilaçlar açısından bir kaygı duymanıza gerek olmaz. Örneğin ilacı kullandığınızda daha çok kötüleştiğinizi hissediyorsanız bu doğal iyileşme sürecinin bir parçası olarak kabul edilir. Vücudun tepki vermesini ifade eden kötüleşme, kısa bir süre sonra iyileşmeye dönüşecek ve hastalık ortadan kaldırılacaktır. Veya ilaç kullanımının ertesinde yaşanan kaşıntı veya akıntı gibi durumlar vücudun yenilenmesini ifade eder. Homeopati argümanında buna “bahar temizliği” denir ve olumlu bir durum olarak görülür. Bu açıklamaları yaptıktan sonra özellikle belirtmek gerekir ki yukarıdaki spesifik durumlar da dahil olmak üzere yaşadığınız etkinin tehlikeli olduğunu seziyorsanız homeopatınızla olan randevunuza çok yakın bir zaman kalmış olsa da hemen onu arayın ve durumunuz hakkında bilgi verin. Bulunduğunuz durum ile ilgili yaşadığınız gelişmeyi bilmek isteyen homeopatınız sizleri endişelenmeniz gereken bir durum olup, olmadığı konusunda bilgilendirecek ve sizler de mental açıdan daha rahat bir tedavi süreci yaşamış olacaksınız.

Homeopati ile İyileşme Süresi

Homeopati tedavisinde hedef içeriden dışarıya doğrudur. Bundan dolayı öncelikle iç organlardaki rahatsızlıklar giderilir, ertesinde yüzeye yakın sıkıntılar ortadan kaldırılır. Bu minvalde denilebilir ki tahriş ve yanma gibi deri hastalıkları homeopati tedavisinde üstesinden son gelinen rahatsızlıklardır.Bununla birlikte tedavi süresi kişilerin yapılarına, bünyelerine ve sağlık durumlarına göre değişiklik gösterecektir. Son olarak belirtmek gerekir ki iyileşme süresini etkileyen en önemli unsur iyileştirilmek istenen hastalığın niteliğidir. Akut gibi hastalıklar söz konusu olduğunda, henüz klinikten ayrılmadan iyileşmiş olabileceğiniz gibi, mide ülseri ve migren gibi rahatsızlık birkaç ay hatta birkaç yıl sürebilmektedir.